• UAB
  • Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Formació

ACCIONS FORMATIVES OBLIGATÒRIES

Objectiu: saber analitzar adequadament el compte de resultats i conscienciar sobre la seva importància.

Continguts:

  • El compte de resultats. Estructura i contingut.
  • El marge comercial.
  • Les despeses fixes.
  • El punt mort. La importància de l’estructura.
  • Productes i serveis amb diferents marges.
  • Anàlisi del compte de resultats. Explotació. Atípics. Impacte de la fiscalitat i del cost de finançament.
  • Relació entre el compte de resultats i el pressupost de tresoreria.

Objectiu: aprendre a planificar la tresoreria i conscienciar sobre la seva importància.

Continguts:

  • Ingressos i despeses versus cobraments i pagaments.
  • Tractament de les inversions.
  • Periodificació de les vendes i planificació dels cobraments.
  • Periodificació de les despeses i planificació dels pagaments.
  • Moviments de l’IVA.
  • Necessitats o excedents de tresoreria.
  • El pla de tresoreria. Elaboració de la planificació de la tresoreria en un full de càlcul.
  • El finançament de les necessitats de tresoreria.

 

ACCIONS FORMATIVES VOLUNTÀRIES

Continguts [5 hores]:

  • La gestió d’una activitat econòmica: definició del concepte empresa; definició de missió i visió. Anàlisi del model de negoci: treballador autònom dependent versus treballador autònom empresari. Mètode Canvas per a l’elaboració model de negoci. Definició del sector; determinació de l’avantatge competitiu.
  • Autodiagnosi del nostre grau actual de gestió.
  • Elaboració d’un pla personal de millora.

Continguts [15 hores]:

  • La fiscalitat de la persona treballadora autònoma.
  • La regulació laboral del treball autònom.
  • Contractació de personal: costos, bonificacions, etc.
  • La contractació mercantil.
  • Els documents del tràfic mercantil bàsic de l’empresa: factura, albarà, comanda.
  • Resolució de conflictes: arbitratge, mediació, serveis jurídics.

Continguts [15 hores]:

  • Com estructurar l’activitat comercial d’un treballador autònom.
  • L’activitat de venda.
  • L’atenció i el servei al client. Fidelització.
  • Vendes per internet: e-comerç.
  • Determinació de preus.
  • Negociació.
  • La gestió telefònica.
  • Tractament de queixes i reclamacions.

Continguts [5 hores]:

  • Google analytics.
  • Com elaborar un pla de màrqueting digital.
  • Estratègies web.
  • Promoció i publicitat a internet.

Continguts [5 hores]:

  • Els principals elements que influeixen en la gestió del temps propi.
  • Els lladres de temps.
  • Eines per a la gestió del temps propi.

Continguts [10 hores]:

  • Elaboració i interpretació dels estats financers.
  • Elaboració de pressupostos per a clients.
  • Control econòmic de l’activitat. Quadre de comandament.
  • Principals productes financers. 

Continguts [10 hores]:

  • Conceptes, bases i indicacions per fer networking.
  • Networking entre participants.
  • Coworking (Cotreball): la importància i la utilitat de la cooperació quan es treballa com autònom/a.
  • Gestió de xarxes socials: linkedin, facebook, etc.
  • Us TIC: bloc, web, etc.

Continguts [5 hores]:

  • Fer aflorar les capacitats i les relacions invisibles.
  • Les emocions es contagien: desenvolupament de les capacitats víriques positives.
  • Creixement personal com a base de l’èxit empresarial: els efectes multiplicadors.
  • La creativitat basada en l’empatia, la col•laboració i l’impuls emocional: cap a un projecte creatiu.

Continguts [10 hores]:

  • La comunicació, factor crític
  • Tècniques de comunicació verbal
  • Tècniques de comunicació no verbal
  • Efectivitat en la comunicació verbal i no verbal: la victòria del llenguatge visual.
  • Com parlar en públic de forma eficaç.

 

 

cempren empresa t  Logo Ministerio logo FEC